Абітурієнтам

Вимоги до знань, необхідних абітурієнту

Алгебра (7 кл.)

Тема 1. ЛІНІЙНІ РІВНЯННЯ З ОДНІЄЮ ЗМІННОЮ

Вимоги до учня: розв'язує: рівняння з однією змінною і рівняння, що зводяться до них; текстові задачі за допомогою лінійних рівнянь з однією змінною.

Тема 2. ЦІЛІ ВИРАЗИ

Вимоги до учня: розв'язує вправи, що передбачають: обчислення значень числових виразів з раціональними числами, їх степенів та виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв'язування рівнянь, доведення тверджень.

Тема З. ФУНКЦІЇ

Вимоги до учня: розв'язує вправи, що передбачають: знаходження області визначення функції; знаходження значення функції за даним значенням аргументу; побудову графіка лінійної функції; з'ясування окремих характеристик функції за ії графіком ( додатні значення, від'ємні значення, нулі).

Тема 4. СИСТЕМИ ЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ З ДВОМА ЗМІННИМИ

Вимоги до учня: розв'язує: системи двох лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом; способом підстановки; способом додавання; задачі за допомогою систем двох лінійних рівнянь з двома змінними.

Геометрія (7 кл.)

Тема 1. НАЙПРОСТІШІ ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ ТА ЇХ ВЛАСТИВОСТІ

Вимоги до учня: знаходить довжину відрізка, градусну міру кута, використовуючи властивості їх вимірювання; застосовує вивчені означення і властивості до розв'язування задач.

Тема 2. ВЗАЄМНЕ РОЗТАШУВАННЯ ПРЯМИХ НА ПЛОЩИНІ

Вимоги до учня: застосовує означення і властивості суміжних та вертикальних кутів; паралельних та перпендикулярних прямих; кутів, утворених при перетині двох прямих січною; ознаки паралельності прямих; властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною до розв'язування задач.

Тема 3. ТРИКУТНИКИ

Вимоги до учня: застосовує ознаки рівності трикутників, ознаки рівності та властивості прямокутних трикутників, властивості й ознаки рівнобедреного трикутника, властивості кутів трикутника, властивості зовнішнього кута трикутника до розв'язування задач.

Тема 4. КОЛО І КРУГ. ГЕОМЕТРИЧНІ ПОБУДОВИ

Вимоги до учня: зображує на малюнках коло та його елементи; дотичну до кола; коло, вписане в трикутник, і коло, описане навколо нього; описує взаємне розташування кола і прямої; застосовує властивості серединного перпендикуляра, бісектриси кута, дотичної до кола, діаметра і хорди, точки перетину серединних перпендикулярів сторін трикутника, точки перетину бісектрис кутів трикутника до розв'язування задач.

Алгебра (9 кл.)

Тема 1. НЕРІВНОСТІ

Вимоги до учня: доводить числові нерівності; розв’язує лінійні нерівності з однією змінною та нерівності, які зводяться до лінійних, із використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях числових нерівностей; системи лінійних нерівностей з однією змінною.

Тема 2. КВАДРАТИЧНА ФУНКЦІЯ

Вимоги до учня: розв’язує вправи, що передбачають: знаходження області визначення та області значень функції; визначення характеристик функції за її графіком; побудову графіків функцій з використанням зазначених перетворень графіків; побудову графіка квадратичної функції; розв’язування квадратних нерівностей; знаходження розв’язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівняння другого степеня, графічним способом, способом підстановки, способом додавання, способом заміни змінних; складання і розв’язування систем рівнянь з двома змінними як математичних моделей прикладних задач.

Тема 3. ЧИСЛОВІ ПОСЛІДОВНОСТІ

Вимоги до учня: розв’язує вправи, що передбачають: обчислення членів прогресії; задання прогресій за даними їх членами або співвідношеннями між ними; обчислення сум n перших членів арифметичної й геометричної прогресій; обчислення суми нескінченної геометричної прогресії; запис періодичного десяткового дробу у вигляді звичайного дробу; використання нескінченна геометрична прогресія та її сума, застосування формули складних відсотків, розв’язує текстові задачі, математичною моделлю яких є послідовності, зокрема арифметичної та геометричної прогресій

Тема 4. ОСНОВИ КОМБІНАТОРИКИ, ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ ТА СТАТИСТИКИ

Вимоги до учня: розв’язує задачі, що передбачають: використання комбінаторних правил суми та добутку; обчислення частоти та відносної частоти випадкової події; знаходження ймовірності випадкової події, зокрема використовуючи класичне означення ймовірності; подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків; знаходження числових характеристик вибірки даних, указаних у змісті; подає інформацію про вибірку графічно.

Геометрія (9 кл.)

Тема 1. РОЗВ`ЯЗУВАННЯ ТРИКУТНИКІВ

Вимоги до учня: формулює означення: синуса, косинуса, тангенса і котангенса кута від 0° до 180°; теореми: синусів, косинусів, про сторони і діагоналі паралелограма; записує співвідношення між тригонометричними функціями; доводить теореми: синусів, косинусів, про сторони і діагоналі паралелограма; формули: для обчислення радіуса описаного кола трикутника, для обчислення площі трикутника і чотирикутника, володіє алгоритмами розв`язування трикутників, застосовує вивчені теореми для розв`язування задач.

Тема 2. ПРАВИЛЬНІ МНОГОКУТНИКИ

Вимоги до учня: формулює означення: правильного многокутника, кругового сектора, кругового сегмента; теореми: про відношення довжини кола до його діаметра, про довжину кола, про площу круга і його частин; доводить формули для обчислення радіусів вписаного і описаного кіл правильного многокутника; будує правильний шестикутник; застосовує вивчені означення і теореми для розв`язування задач.

Тема 3. ДЕКАРТОВІ КООРДИНАТИ НА ПЛОЩИНІ

Вимоги до учня:
  • описує прямокутну систему координат.
  • формулює означення рівняння фігури, умови паралельності і перпендикулярності двох прямих; записує формули: відстані між двома точками, координат середини відрізка, координат точки поділу відрізка в даному відношенні, відстані від точки до прямої; рівняння кола, загальне рівняння прямої, рівняння прямої з кутовим коефіцієнтом, рівняння прямої, яка проходить через дві дані точки; доводить формули: відстані між двома точками, координати середини відрізка; умову паралельності двох прямих; виводить: загальне рівняння прямої, рівняння кола; застосовує вивчені означення і теореми для розв`язування задач.

    Тема 4. ВЕКТОРИ НА ПЛОЩИНІ

    Вимоги до учня: описує поняття вектора; формулює означення понять: модуль вектора, колінеарні вектори, рівні вектори, протилежні вектори, координати вектора, сума і різниця двох векторів, добуток вектора і числа, скалярний добуток двох векторів; властивості дій над векторами; теорему про розкладання вектора за двома не колінеарними векторами; доводить формули для обчислення: координат вектора, який є результатом дій над векторами, скалярного добутку двох векторів, заданих координатами; застосовує вивчені означення і теореми для розв`язування задач.

    Тема 5. ГЕОМЕТРИЧНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ

    Вимоги до учня: описує поняття перетворення; формулює означення понять: рух, паралельне перенесення, осьова і центральна симетрії, поворот, гомотетія, перетворення подібності, рівні фігури; властивості: руху, гомотетії, перетворення подібності, площ подібних фігур; доводить, що паралельне перенесення, симетрії відносно прямої і точки, поворот є рухами; задає паралельне перенесення за допомогою координат; застосовує вивчені означення і теореми для розв`язування задач.

    Тема 6. ПОЧАТКОВІ ВІДОМОСТІ ЗІ СТЕРЕОМЕТРІЇ

    Вимоги до учня: описує взаємне розміщення в просторі двох прямих; прямої і площини; двох площин; пояснює, що таке: пряма призма, піраміда, циліндр, конус, куля та їх елементи; поверхня і об’єм многогранника і тіла обертання; зображує і знаходить на рисунках многогранники і тіла обертання та їх елементи; записує і пояснює формули для обчислення площ поверхонь і об’ємів зазначених у програмі геометричних тіл; застосовує вивчені означення і теореми для розв`язування задач.

    Фізика (7 кл.)

    Знати:

  • агрегатні стани речовини, основні положення атомно-молекулярного вчення про будову речовини, формулу густини речовини, залежність лінійних розмірів твердих тіл від температури, ядерну модель атома, явище дифузії;
  • основні оптичні явища природи: прямолінійність поширення світлових променів, пояснення сонячного та місячного затемнень, дисперсію світла та спектральний склад світла, кольори, закони відбивання світла, поширення світла у різних середовищах, заломлення світла на межі двох середовищ, оптичну силу лінзи, силу світла та освітленість, будову окулярів та оптичних приладів, будову ока та вади зору, об'єм куба і паралелепіпеда; одиниці вимірювання:
  • довжини, часу, площі поверхні, об'єму, маси тіла та густини, оптичної сили лінзи і фокусної відстані, енергії;
  • значення фізичної величини та її одиниці виміру, використовуючи приставки СІ (мікро, мілі, санти, деци, кіло, мега) для утворення кратних і частинних одиниць;
  • об'єм куба і паралелепіпеда;
  • Вміти вимірювати:

    довжину, площу поверхні, об'єм, час, масу тіла, густину речовини, фокусну відстань та оптичну силу лінзи, складати найпростіші оптичні прилади;

    Вміти користуватися:

  • метрономом, секундоміром, лінійкою, мензуркою, терезами, лупою, лінзами;
  • вміти визначати ціну поділки шкали вимірювального приладу;
  • Розв'язувати задачі на:

  • застосування формули густини, формули об'єму куба та паралелепіпеда, формули залежності лінійних розмірів твердих тіл від температури, формули лінзи, сили світла, освітленості;
  • побудову ходу променів у плоскому дзеркалі;
  • побудову зображень, утворених за допомогою лінз;
  • переводити в СІ різні одиниці виміру фізичних величин
  •      Якщо ви не впевнені у своїх знаннях, рекомендуємо вам підготуватися до виконання тестових завдань. Для цього бажано розв’язувати задачі із збірника завдань автора І.М.Гельфгата “Фізика. 7 клас. Збірник задач”. – Х.: Веста: Видавництво “Ранок”, 2007.

    Фізика (9 кл.)

    Для успішного складання вступного тесту варто звернути увагу на наступні узагальнені теми:

    1. Механічний рук

    2. Взаємодія тіл. Сили

    3. Тиск твердих тіл, рідин і газів

    4. Теплові явища

    5. Електричні явища. Електричний струм

    6. Магнітне поле

    7. Світлові явища

    8. Фізика атома та атомного ядра

    9. Рух і взаємодія. Закони збереження

    Інформатика (7 кл.)

    Служби Інтернету

    Вимоги до учня:
    Знаннєва складова
  • Пояснює принципи функціонування служб електронної пошти та спільного доступу, поняття хмарних сервісів
  • Пояснює небезпеки, пов’язані з використанням електронної пошти
  • Пояснює основні принципи функціонування Інтернету речей, поняття кінцевого пристрою, проміжного мережевого пристрою, середовища передавання даних, датчика в пристрої, контролера
  • Діяльнісна складова
  • Створює поштову скриньку та використовує її
  • Створює і використовує списки розсилки
  • Уміє працювати в команді й організовувати спільну роботу в онлайн-середовищах
  • Використовує онлайнові перекладач
  • Опрацювання табличних даних

    Вимоги до учня:
    Знаннєва складова
  • Пояснює призначення електронних таблиць, зокрема як засобу моделювання
  • Знає принципи адресації клітинок і діапазонів
  • Називає основні типи даних та пояснює їхнє призначення
  • Називає і пояснює призначення основних об’єктів ЕТ
  • Пояснює поняття моделі
  • Діяльнісна складова
  • Застосовує засоби опрацювання електронних таблиць для розв’язання навчальних і життєвих задач
  • Аналізує умову задачі, виокремлює зв’язки між величинами. Реалізує математичні моделі засобами електронних таблиць
  • Використовує формули в електронних таблицях
  • Редагує і форматує електронні таблиці
  • Застосовує засоби автозаповнення й автозавершення для прискорення введення даних
  • Алгоритми та програми

    Вимоги до учня:
    Знаннєва складова
  • Пояснює поняття величини, змінної та операції присвоювання
  • Знає базові алгоритми роботи зі змінними: обмін значеннями, визначення найбільшого й найменшого з двох значень
  • Діяльнісна складова
  • Використовує різні алгоритмічні структури та змінні для розв’язання навчальних і життєвих задач
  • Застосовує засоби програмування для побудови моделей
  • Інформатика (8 кл.)

    Для успішного складання вступного тесту варто звернути увагу на наступні узагальнені теми:

    1. Інформація та її вимірювання

  • Приклади текстової інформації.
  • Одиниці виміру інформації (біт, байт, кілобайт, мегабайт тощо).
  • Мінімальна одиниця інформації.
  • Вимірювання інформаційного обсягу тексту.

    2. Актуальність інформації

  • Визначення суттєвої та важливої інформації.

    3. Кольори та графічна інформація

  • Базові кольори для формування кольору пікселя.

    4. Презентації

  • Етапи створення презентації.
  • Програмні засоби для створення мультимедійних презентацій.

    5. Текстові редактори

  • Операції з текстом: редагування, виправлення помилок.
  • Використання клавіш на клавіатурі для корекції тексту.
  • Етапи підготовки та форматування текстового документа.
  • Використання буфера обміну.
  • Вибір правильного імені файлу та шлях до файлу.
  • Використання інструментів форматування в MS Word.
  • Колонтитули та орієнтація сторінки.
  • Програми для створення та редагування графічних зображень.

    6. Комп'ютерні віруси та безпека

  • Ознаки комп'ютерного вірусу.

    7. Інтернет та веб-браузери

  • Призначення веб-браузерів.

    8. Пристрої введення та зберігання даних

  • Пристрої введення графічних зображень.
  • Пристрої для довготривалого зберігання інформації.
  • Втрата інформації при вимкненні комп'ютера.

    9. Апаратні засоби комп'ютера

  • Пристрої, що знаходяться в системному блоці.
  • Пристрої для обробки інформації.

    Ці теми охоплюють основні поняття, які можуть бути корисні для підготовки до тесту. Удачі у вивченні та складанні тесту!

    Інформатика (9 кл.)

    Ці теми охоплюють основні поняття та знання, необхідні для успішного проходження тестування з інформатики для вступу в 9 клас.

    1. Основи програмування
    2. Алгоритми і їх опис
    3. Декодування і кодування
    4. Змінні і типи даних
    5. Комп'ютерні програми і системи
    6. Компіляція та інтерпретація
    7. Події і їх обробка
    8. Двійковий код
    9. Інтернет сервіси

    Успіхів у підготовці!

    Інформатика (10 кл.)

    Для підготовки до вступу в 10 клас повторіть такі основні теми:

    1. Шкідливі програми та їх види

  • Віруси, трояни, черв’яки.
  • Спеціальні програми в машинних кодах або фрагменти програм, здатні без відома та згоди користувача розмножуватися.

    2. Процес встановлення програм

  • Інсталяція та деінсталяція програмного забезпечення.

    3. Ліцензії програмного забезпечення

  • Типи ліцензій (платні, безкоштовні, вільні).
  • Програми, які вимагають оплати за будь-яке використання.

    4. Інформаційна безпека

  • Інформаційні загрози та їх види.
  • Принципи забезпечення інформаційної безпеки.
  • Резервне копіювання даних та його значення.
  • Дефекти алгоритмів, які дозволяють отримати таємний доступ до даних (бекдори).

    5. Відновлення системи

  • Точка відновлення Windows: що це і як працює.

    6. Антивірусне програмне забезпечення

  • Назви антивірусів.
  • Принципи роботи антивірусів.

    7. 3D друк

  • Основні технології 3D друку.
  • Матеріали, що використовуються для 3D друку.
  • Етапи створення комп’ютерної моделі.

    8. Електронні таблиці та обробка даних

  • Використання формул та функцій в Microsoft Excel.
  • Додавання діаграм та їх налаштування.
  • Фільтрація даних в електронних таблицях.
  • Визначення кількості прізвищ, що відображаються після фільтрації.

    9. Графічний інтерфейс

  • Модулі для створення графічного інтерфейсу.
  • Оператори для налаштування вікон програм.

    10. Компоненти графічного інтерфейсу

  • Кнопки, поля, засоби для взаємодії користувача з програмою.
  • Оператори для малювання графічних фігур.

    11. Бази даних

  • Основні об'єкти баз даних Access.
  • Типи даних в таблицях баз даних.
  • Групування даних та створення звітів.

    Ці теми допоможуть Вам підготуватися до тестування та розширити свої знання у галузі інформаційних технологій. Удачі у підготовці!

    Біологія (7 кл.)

    Тeмa 1. Клітина структурно-функціональна одиниця організмів. прокаріоти та одноклітинні евкаріоти

    Вимоги до учня:
  • розкриває терміни: прокаріоти, евкаріоти, клітина,
  • розрізняє та розпізнає на фотографіях прокаріотичні та евкаріотичні клітини та їхні складові;
  • наводить приклади органел клітини та їхніх функцій, одноклітинних евкаріотів-мешканців прісних водойм і морів, паразитичних одноклітинних;
  • порівнює та аналізує: типи організації клітин: про- та евкаріотичні клітини;
  • розв’язує проблемне питання щодо організації про- та евкаріотичної клітини.

    Тeмa 2. Хaрaктeрнi риси тa будовa вищих рослин

    Вимоги до учня:
  • розкриває терміни: вегетативні та репродуктивні органи рослини, брунька, пагін, корінь;
  • називає: типи тканин, органи, частини пагону, репродуктивні органи рослин, частини квітки, частини плоду;
  • наводить приклади: вегетативних та репродуктивних органів рослин
  • розрізняє та розпізнає: на фотографіях вегетативні органи рослин, життсві форми рослин;
  • характеризує: вегетативні органи, їхні видозміни та біологічне значення;
  • класифікує: типи тканин.

    Тeмa 3. Рiзномaнiтнiсть вищих рослин

    Вимоги до учня:
  • розкриває терміни: мохи, папороті, хвощі, плауни, голонасінні, покритонасінні (квіткові);
  • називає: ознаки вищих спорових, голонасінних, покритонасінних;
  • наводить приклади: вищих спорових рослин. голонасінних рослин, покритонасінних рослин (дводольних та однодольних);
  • розрізняє та розпізнає на фотографіях представників різних груп вищих рослин.

    Тeмa 4. Хaрaктeрнi риси тa будовa твaрин

    Вимоги до учня:
  • називає: способи живлення тварин, тканини тварин, системи органів тварин та їх функції, середовища існування тварин;
  • наводить приклади: функції різних систем органів;
  • розрізняє та розпізнає на фотографіях органи та системи органів тварин.

    Тeмa 5. Рiзномaнiтнiсть твaрин

    Вимоги до учня:
  • називає групи хордових та безхребетних тварин;
  • наводить приклади тварин різних груп;
  • розрізняє та розпізнає на малюнках, фотографіях представників різних груп тварин;
  • класифікує тварини за певними ознаками відповідно до групової належності.

    Тeмa 6. Гриби – гeтeротрофнi оргaнiзми

    Вимоги до учня:
  • називає різні способи живлення грибів; складові грибниці;складові слані лишайників;
  • наводить приклади багатоклітинних та одноклітинних грибів; отруйних та їстівних грибів; грибів-паразитів рослин; грибів-паразитів людини і тварин; лишайників;
  • розрізняє та розпізнає: на малюнках, фотоматеріалах представників різних груп грибів.

    Біологія (9 кл.)

    Тема 1. Організм людини як біологічна система

    Вимоги до учня:
  • розкриває терміни: тканина, орган, система органів, механізми регуляції (нервова, гуморальна, імунна), нейрон, рефлекс, рефлекторна дуга;
  • розрізняє та розпізнає на фотографіях: тканини, органи та фізіологічні системи організму людини, частини рефлекторної дуги;
  • наводить приклади різновидів тканин; органів, фізіологічних систем;
  • пояснює: відмінності між нервовою й гуморальної регуляцією фізіологічних функцій організму.

    Тема 2. Опора та рух

    Вимоги до учня:
  • розкриває терміни: скелет, кістка, хрящ, з’єднання кісток, м’яз, постава, гіподинамія;
  • називає: частини опорно-рухової системи, відділи скелета, види кісток, типи з’єднання кісток, особливості скелета людини, зумовлені прямоходінням, основні групи скелетних м’язів;
  • розрізняє та розпізнає: види кісток, частини скелета, типи з’єднання кісток, групи скелетних м’язів;
  • наводить приклади: статичної та динамічної роботи;
  • характеризує: функції опорно-рухової системи, тканини: кісткову, хрящову, посмуговану м’язову; ріст та вікові зміни складу кісток;
  • порівнює: скелет людини і ссавців.

    Тема 3. Травлення

    Вимоги до учня:
  • оперує термінами: травлення, травна система, травний тракт, травні залози, ферменти, всмоктування;
  • називає: органи травної системи, травні залози, хвороби органів травлення;
  • розпізнає на малюнках, фотографіях: органи травлення, елементи зовнішньої будови зубів;
  • характеризує: функції органів травлення, будову та функції зубів, процеси ковтання, травлення, всмоктування, регуляцію травлення;
  • наводить приклади: ферментів;
  • пояснює: роль травних ферментів, роль печінки та підшлункової.

    Тема 4. Транспорт речовин

    Вимоги до учня:
  • розкриває терміни: внутрішнє середовище організму (кров, лімфа, тканинна рідина), еритроцити, лейкоцити, тромбоцити, зсідання крові, групи крові, кровообіг, артеріальний тиск, імунітет;
  • розпізнає на малюнках, фотографіях: клітини крові, органи кровообігу, елементи будови серця;
  • порівнює: будову артерій, вен і капілярів, вроджений (неспецифічний) і набутий (специфічний) імунітет;
  • розрізняє: види кровотеч;
  • характеризує: плазму крові, зсідання крові як захисну реакцію організму, групи крові системи АВО, резус-фактор, імунні реакції організму, особливості будови та властивості серцевого м’яза, будову та роботу серця, серцевий цикл, будову кровоносних судин, велике й мале кола кровообігу.

    Тема 5. Нервова система

    Вимоги до учня:
  • оперує термінами: нервова система, центральна нервова система, периферична нервова система, автономна (вегетативна) нервова система, соматична нервова система;
  • називає: компоненти центральної й периферичної нервової системи, функції спинного мозку, головного мозку та його відділів, соматичної нервової системи, вегетативної нервової системи;
  • розпізнає на малюнках, муляжах, моделях: елементи будови спинного мозку, відділи головного мозку;
  • характеризує: будову головного мозку, спинного мозку, нервову регуляцію рухової активності людини;
  • наводить приклади: захворювань нервової системи.

    Хімія (7 кл.)

    Тема 1. Від хімічних елементів до хімічних сполук

  • Хімічний елемент.
  • Первинні відомості про будову атома: ядро та електрони.
  • Періодична система хімічних елементів.
  • Металічні та неметалічні елементи.
  • Хімічні формули.
  • Прості речовини: метали та неметали. Складні речовини.
  • Проблемні питання: Хімічні елементи – абетка сучасної хімічної мови. Про що можна дізнатися з Періодичної системи хімічних елементів? Хімічна мова: хімічна формула як спосіб запису складу речовини. За якими ознаками речовини класифікують на прості та складні, метали й неметали?

    Тема 2. Досліджуємо речовини та суміші

  • Фізичні властивості речовини та способи їх визначення.
  • Суміші однорідні й неоднорідні: розчини, аерозолі, суспензії, емульсії.
  • Властивості речовин у сумішах.
  • Розділення сумішей.
  • Масова частка компонентів у суміші.
  • Проблемні питання:Які властивості речовин називають фізичними? Як їх можна визначити? Аерозолі, суспензії та емульсії в повсякденному житті та в природі. Чим відрізняються суміші від чистих речовин? Як відрізнити однорідну суміш від неоднорідної?

    Тема 3. Моделюємо фізичні та хімічні явища

  • Фізичні та хімічні явища.
  • Хімічні реакції.
  • Схема хімічної реакції та хімічні рівняння.
  • Закон збереження маси в хімічних реакціях.
  • Проблемні питання:Описування хімічного явища з використанням хімічної абетки (символів хімічних елементів) і хімічної мови (хімічних формул речовин).
  • Нагору