Організація методичної роботи в ліцеї

Методична робота – це система організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності, основаної на дослідженнях науки та передового досвіду, спрямована на удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників та підвищення ефективності освітнього процесу.

Методична робота в Науковому ліцеї здійснюється згідно з основними положеннями Конституції України, законів України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Національної доктрини розвитку освіти ”, Державних стандартів освіти, Указу Президента України “Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні”, Конвенції про права дитини; планом роботи педагогічного колективу на рік, планами роботи педагогічної ради та іншими нормативно-правовими актами в галузі загальної середньої освіти.

Система методичної роботи в ліцеї спрямована на удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників, підвищення ефективності освітнього процесу з використанням інноваційних технологій. Окремим розділом методичної роботи є робота із молодими педагогами. Вони потребують найбільшої уваги, професійної і психологічної підтримки в педагогічному колективі. Для молодих вчителів впроваджено наставництво або супервізія. Молоді вчителі мають змогу поглиблювати знання теоретичного матеріалу, знайомитися з методичними прийомами на уроці, оволодівають методами педагогічного дослідження, проводять ділові та рольові ігри.

Основними завданнями методичної роботи в ліцеї є:

  • надання допомоги педагогічним працівникам у підвищенні фахового рівня і педагогічної майстерності:
  • координація змісту форм і методів самоосвіти викладачів;
  • організація колективної роботи з підвищення кваліфікації педагогічних кадрів з метою вирішення актуальних освітніх проблем;
  • пропаганда досягнень педагогічної науки та перспективного педагогічного досвіду, вивчення та узагальнення досвіду викладачів ліцею;
  • систематичне вивчення й аналіз навчальних планів, програм, підручників, посібників, інструктивних матеріалів, методичних рекомендацій щодо змісту, форм і методів проведення уроків, курсів за вибором, позакласної та позашкільної роботи;
  • удосконалення форм і методів навчання і виховання здобувачів освіти;
  • впровадження диференційованого та індивідуального підходу у процес навчання й виховання учнів;
  • забезпечення професійної, навчальної та інформаційної мобільності викладачів;
  • впровадження в практику роботи науково-педагогічних досягнень, методичних рекомендацій, передового педагогічного досвіду;
  • особистісно-орієнтований підхід до формування пізнавальної діяльності здобувачів освіти;
  • напрацювання комплексного методичного забезпечення предметів;
  • оволодіння інноваційними педагогічними та інформаційними технологіями;
  • вивчення й аналіз стану викладання предметів, рівня навчальних досягнень учнів;
  • підготовка до атестації педагогічних працівників.

Атестація вчителів КЗ "Науковий ліцей імені Анатолія Лигуна" КМР
web
Презентація "На допомогу вчителю, який атестується. Шаблон презентації опису досвіду роботи"
ppt

Рекомендовані ресурси для самоосвіти та розвитку

Суб’єкти підвищення кваліфікації

Онлайн-курси підвищення кваліфікації